10 Nisan 2009 Cuma

TIRAMISU

Bu güzel tarifi yenitadlar sayfasından aldım yenitadlar ablacım bu güzel tarif için teşekkür ediyorum. Tadına bugün baktım dün yaptım ama bugün tadabildim,çünkü eşimin bugün doğum günüydü,durumu biliyorsun eşimin doğum gününe hazırladığım bu güzel tarifin üzerini krem şanti ile iyki doğdun yazdım.Eşime hazırladığım süpriz sofrayıda daha sonra ekleyeceğim inşaallah.
Arkadaşlar çok güzel bir tarif denemenizi tavsiye ederim...



MALZEMELER:

KEKI ICIN:

4-yumurta

1s.b.-seker

2s.b.-un

1p.-kabartma tozu

1p.-vanilya

2y.k.-kakao

KREMASI ICIN:

500gr.-sut

3y.k.-un

4y.k.-seker

1-yumurta sarisi

1-vanilya

1-kutu labne peyniri

ISLATMAK ICIN:

1s.b.-ilik su

1y.k.-seker

1y.k.-granul kahve

YAPILISI:

kek malzemelerini teker teker guzel cirp yaglanip unlanmis kelepceli kaliba dok ve 170 derecelik firinda pisir.NOT:BEN KEKİNİ HAZIR ALDIM...

diger tarafta süt,un,seker,yumurta sarisi,tencereye koy hafif ateste koyulasana dek pisir

ilidiktan sonra icine vanilyayi ve labne peynirini ekle mikserle cirp

kek pisip ilidiktan sonra ikiye kes oncelikle granul kahveli suyla islat ve kremanin yarisini ortasina dok ve her tarafina yay

ikinci katina da ayni islemi uygula ve en ustune bol kakao serp

AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok: