10 Nisan 2009 Cuma

SAKIZLI MUHALLEBİ



Bu muhallebiyi gezmeye gittiğimde, Sevdiğim Değerli fatma teyzem ikram etti çok hoşuma gitti bende tarifini aldım ve misafirlerime yaptım.Tarifi FATMA teyzenin kısı sevgili Nurgül yapmış. NURGÜL'cüm tarif için tşk ederim.Canım biliyormusun?Memlekete gittiğimde ablamlara da yaptım ablalarım ve yiğenlerimde bu tarifi çok beğendi.

Tarifimi P D C S 30 etkinliği için arkadaşım
http://susamcorekotu.blogcu.com/ a gönderiyorum davetin için teşekkürler kolay gelsin arkadaşım,Başarılar dilerim canım...

1 kg süt

3 yemek kaşığı un

1 yemek kaşığı nişasta

yarım su bardağı şeker, şekeri bol isterseniz 1 su bardağı kullanın.

1 falım damla sakızı

1 paket vanilya

çok az margarin

Yapılışı

Süt, un, nişasta ve şeker karıştırılıp ateşe verilir. Kaynarken sakız içine atılır. Kaynadıktan sonra vanilya konur. Ateşi söndürüp içine margarin atılır ve dolapta soğutulur.Pişirirken altını tutmaması için sürekli karıştırınız topaklanmasın, İsteğe göre bir tepsiye altına Hindistan cevizi veya bisküvi dökülebilir.

NOT:BEN ÜZERİNİ KAKOLU BÜSKİVİYİ TOZ HALİNE GETİRİP, BÜSKİVİ İLE SÜSLEDİM...

AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok: