12 Nisan 2009 Pazar

KREMALI TAVUK PATATES

  • BU TARİFİ DÜN YAPTIM İNANIN ÇOK LEZZETLİ VE KOLAY BİR TARİF.
    BEN NORMALDE HAŞLAMA TAVUĞU SEVMEM. AMA KREMALI O KADAR GÜZEL OLUYOR Kİ DENEMENİZİ TAVSİYE EDERİM.
    TARİFİ YAPARKEN HER ZAMANKİ GİBİ RESİMLERİNİDE ÇEKTİM RESİMLER BANA AİTTİR.:=)

    5 parca tavuk kalça (malzemeler kişi sayısına göre çoğaltılabilir)

  • 4 patates
  • 1 küçük kutu krema
  • tuz, karabiber

  • Tavukları yıkayıp limonlayıp tepsimize yerleştirelim. Patatesleri ince dilimleyip koyalım. Üstüne tuzumuzu, karabiberimizi ekleyelim.


    Kremamızı koyup yayalım.

    Üstünü folyoyla kaplayıp 200 derecede pişirelim. Tavuklar patatesler pişince krema da azalınca folyoyu cıkarıp üstünü kızartalım ve afiyetle yiyelim:)
    NOT:BENDE YANMAZ KAĞIT OLDUĞU İÇİN YANMAZ KAĞITLA ÖRTTÜM ÜSTÜNÜ.

    AFİYET BAL ŞEKER OLSUN.

    fatostuncay arkadaşıma tşkler


3 yorum:

Adsız dedi ki...

elinize saglik, daha once hic kremali yemek yapmamistim,ama bunu mutlaka deneyecem,nefis gorunuyor...

reyyan dedi ki...

Öncelikle sayfama hoş geldiniz.Yaptıktan sonrada sonucu yazarsanız sevinirim.Umarım beğenirsiniz.
Her zaman buyrun gelin beklerim.
SEVGİLER.

Adsız dedi ki...

elinize sağlık bende bu yemeği çok sık yaparım çok lezzetli oluyor..