8 Eylül 2009 Salı

İFTAR SOFRASI 2009 - (1)

Sayfama yeni gelenlere ve yeni görenlere sesleniyorum Katıldığım TAMEK YEMEK YARIŞMASI için buraya tıklayarak bana oy verebilirsiniz.Detaylar ve nasıl oy verileceği için buraya bakabilirsiniz.






















Sevgili arkadaşımın etkinliğene gönderiyorum.KOLAY GELSİN CANIM.

Evet ilk iftar davetim değerli komşularım iftarda bizdeydi, sağolsun geldiler bu ilk iki eklediğim bayların sofrası.Bizle beraber 14 kişiydik,fakat komşunun eşi gelmediği için 13 e düştük.Değerli komşularımdan
1-NECMİYE ABLAM EŞİ VE ÇOCUKLARI
2-ŞEHRİYE TEYZEM VE EŞİ
3-HATİCE ABLAM VE ÇOCUKLARI
4-BİRDE KEMAL AMCA, FAKAT KEMAL AMCANINDA EŞİ GELMEDİ.

Son iki eklediğim resimlerde bayanların sofrası.Fakat resimlerim güzel olmadı :(
Menü
Mercimek çorbası.
Fırında Salçalı patates köftesi. Not tarif kısa zamanda eklenecektir.
Prinç pilavı.
Yalancı su böreği. Not tarif kısa zamanda eklenecektir.
Etimek tatlısı. Not: tarif kısa zamanda eklenecektir.
Sirkeli biber turşusu.
Salata.
Kavun.








Bu tarifler kısa sürede eklenecek inş.
Arşivimde o kadar çok tarif yığıldı ki anlatamam :( Hepsinin eklenmesi lazım.

14 yorum:

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

canım,sofran ve lezzetler harika görünüyor.çok iştah açıcı.yiyenlere afiyetler olsun.ellerine,emeklerine sağlık tatlım.

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Kalabalık bir iftar olmuş. Ne güzel ALLAH eksikliklerini göstermesin. Yalnız başına olmak kadar kötü bişey yok. Böyle günler birlikte olunca daha anlamlı oluyor. Afiyet olsun. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

hersey nefis gorunuyor canim
ellerine saglik

yiyen herkeze de afiyet bal seker olsun...

sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.com

TATESAL dedi ki...

Canım ne güzel yemekler yapmışsın,sofralarda çok şık...Ellerine sağlık....

EZGİ :) dedi ki...

Maharetli arkadaşımdan da böyle sofra beklenir... sofra düzenine bayıldım canım.. kaşık ve çatalları ne güzel peçeteyle düzenlemişsin...
kalabalık olmuş ama kalabalık olan sofra güzel oluyor zaten.. Allah kabul etsin canım verdiğin iftarı... emeğine sağlık tarifleri en kısa zamanda bekliyorum....

reyyan dedi ki...

Ezgicim öncelikle hoş geldin, Yorumun benim için o kadar değerli ki bunu bil:=)güzel yorumların için teşekkür ediyorum.Yakın olsa idik seni ve eşinide iftara seve seve alırdım.

Beni izlemeye devam et :=)Tarifler kısa zamanda eklenecek inşaallah.
SEVGİLER BİRTANEM...

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik canim ne guzel bir masa olmus...Allah kabul etsin berketiniz bol olsun..

gümüşlerin hobi dünyası dedi ki...

sofranız ve yemekleriniz çok güzelelinize sağlık

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım ne kadar emek,zahmet vermişsin.
Yemekler çok güzel görünüyor. Tüm gün mutfaktaydın herhalde:)))
Ellerine sağlık canım
Bereketli sofralar diliyorum canım
sevgilerimle

FİLİZ'CE dedi ki...

iki sofrada,yemeklerde müthiş gözüküyor,,keşke benide böyle davet eden bir komşum olsa:))ellerine sağlık..sevgiler..

pelince dedi ki...

Sofra müthiş olmuş,bu kadar kalabalık misafiri ağırlamak kolay değil...ellerine sağlık.. yarışmada bol şans diliyorum...
linkleri inceliyorum en kısa zamanda...

Kocaman Sevgiler.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL BİR SOFRA OLMUŞ.BEREKETLİ SOFRALAR YARIŞMADA BAŞARILAR

EZGİ dedi ki...

REYYANCIM MERHABA ...
CANIM YALANCI SU BÖREĞİ TARİFİNİ MERAKLA VE SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM :)
TARİFİ EKLEDİĞİN ANDA DENEMEYİ DÜŞÜNÜYORUM ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR... EMEĞİNE SAĞLIK..

reyyan dedi ki...

Ezgi canım fırında salçalı köfteli patates tarifinden sonra.İnş yalancı su böreği tarifini ekleyeceğim:)
Umarım yaptığında beğenirsin.
SEVGİLER...