9 Nisan 2009 Perşembe

PEYNİRLİ OMLET



Bu güzel tarifi arkadaşım
arzumcum dan aldım pazar günü yapmıştım yayınlamak bugüne kısmet oldu.Yalnız ben azlık olduğumuz için 5 adet yumurta kırmadım sizde kendinize göre yumurtayı ve malzemeleri ayarlayınız.Burdan arkadaşım arzumcum'
a teşekkür ediyorum.

*** PEYNİRLİ OMLET ***



MALZEMELER:
5 adet yumurta

1 çay bardağı ufalanmış beyaz peynir

1 çay bardağı rende kaşar

1 tatlı kaşığı un
1 çay kaşığı karbonat

Tuz, pulbiber, karabiber ve maydanoz

2 yemek kaşığı tereyağ


YAPILIŞI:

Yumurtaları derin bir kasede çırpın.

İçine un, tuz, pulbiber, karabiber, karbonat ve kıyılmış maydanozu ekleyip, tekrar çırpın.

Peynirleride ilave edip, karıştırın.

Tavaya yağı alıp, eritin ve harcı boşaltın.

Tavanın sapını ileri geri sallayarak harcın eşit dağılmasını ve altının yapışmamasını sağlayın.

Spatula yardımıyla altını kontrol edin.

Eğer kızarmışsa; kenarsız bir kapak yada servis tabağı yardımıyla omleti ters çevirin.

Diğer tarafınında kızarmasını sağlayın.

Sıcak sıcak dilimleyip, servis edin.

.

AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok: