10 Nisan 2009 Cuma

PATATESLİ KUŞ



Evet bu güzel tarifi arkadaşım
mutvakveben de görüp hemen yaptım. İlk defa fatoş arkadaşımın sayesinde gördüm:)Kendisine teşekkür ediyorum.
Çok güzeldi:) özellikle çocuklar için çok güzel bir tarif:)

  • 4 taze patates

  • 1 havuç

  • Kuşüzümü

  • 1-2 kaşık mayonez

  • Yarım limon suyu

  • 2-3 kaşık zeytinyağı

  • tuz

  • Patatesleri haşlayıp eziyoruz.İçine limon suyu, mayonez, zeytinyağı, tuz koyup karıştırıyoruz.
    Not:Ben karabiberde kattım.

  • Bir parça alıp elimizle yuvarlak yapıp yassılaştırıyoruz. Sonra küçük bi parça alıp kuşun başını yapıp kollarını da ekledikten sonra sıcak suda beklettiğimiz kuş üzümlerini de göz olarak ekliyoruz.
    NOT:Bende Kuş üzümü olmadığı için kırmızı lahana ile göz yaptım:) En son havuçla gagalarını yapıp servise hazır hale getiriyoruz.
    AFİYET OLSUN.

Hiç yorum yok: