10 Nisan 2009 Cuma

HAŞHAŞLI MUFFİN


Evet bu güzel tarifi yersofrası arkadaşımın sayfasından aldım çok güzel oldu kendisine teşekkür ediyorum.Birde şunu belirteyim ben bu kalıplarda ilk kez kek yaptım sizce ilk yapmama rağmen nasıl olmuş?En Üstteki resim fırındaki halleri:) Birde evimde haşhaş olmadığı için ben haşhaş kullanmadım.
MALZEMELER:
*3 yumurta
*1 çay bardağı haşhaş
*1 çay bardağı sıvıyağ
*1 çay bardağı süt
*2.5 çay bardağı şeker
*1 çay bardağı ceviz
*4 çay bardağı un
*1 paket kabartma tozu
*1 paket vanilya
YAPILIŞI:
*önceikle şeker ve yumurta bir güzel çırpılır.ardından diğer malzemeler katılır ve çırpılır.hazırlanan karışım muffin kalıplarına koyulur. ve 170 derecede pişirilir.
*piştikten sonra üzerini isteğe göre süsleyebilirsiniz. Ben süslemedim gerçi ama yersofrası arkadaşım süslemiş :)
AFİYET OLSUN...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba bende bu sıralar muffinlere takmış durumdayım haşhaşlı tarifide denicem ellerine sağlık http://leziznimetler.blogcu.com/