30 Eylül 2010 Perşembe

Mini Tiramisu


Bu güzel tarif için müge arkadaşıma tşk ediyorum.Müge'cim burdan sana sevgilerimi gönderiyorum.Mini Tiramisu tarifimide hamarat ablaya gönderiyorum.


Malzemeler (8 kişilik)

16 Adet Kedi Dili Bisküvisi
3,5 Su Bardağı (700 ml) Süt
2 Çay Bardağı Şeker
1 Çay Bardağı Un
2 Adet Yumurta Sarısı
2 Tatlı Kaşığı Mısır Nişastası
1 Paket Vanilya
1 Paket Labne Peyniri
1 Su Bardağı (sıcak) Su
1 Yemek Kaşığı (tepeleme) Granül Kahve (neskafe)
1 Tatlı Kaşığı Şeker
Yapılışı

Süt, un, şeker, nişasta ve yumurta sarılarını, orta ısıdaki ateşte sürekli karıştırarak pişirin. Karışım kaynamaya başlayınca (göz göz olunca) 1 dk kadar pişirip, ocağı kapatın.
Muhallebi sıcakken, vanilya ve labne peynirini ekleyip, biraz karıştırın. Karışımı ılınmaya bırakın.
1 Yemek kaşığı kahve ve 1 tatlı kaşığı şeker ile hazırladığınız kahveyi de ılınmaya bırakın.
Kedi dili bisküvisini ikiye bölün, bisküviyi hazırladığınız kahveye batırıp çıkarın ve kaseye koyun. (batırıp çıkarma işlemini çok hızlı yapın yoksa bisküvi hemen eriyecektir)
Bisküvinin üzerine, 2 yemek kaşığı kadar krema koyun.
Kremanın üzerine yine ikiye bölüp, kahveye batırdığınız bisküvileri dizin.
Tekrar krema ekleyin.
Kapların üzerini örterek, en az bir gece buzdolabında dinlendirin.
Servis edeceğiniz zaman, çay süzgeci ile üzerlerine kakao eleyin.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık canım,hoş bir sunum olmuş,afiyet olsun..İyi akşamlar..

hafsahatun dedi ki...

çok hoş görünüyolar...
bu arada 100. izleyici oldum...hayırlı olsun...
bende beklerim..:D

TATESAL dedi ki...

Canım merhabalar!!!
Kusuruma bakma bu sıra hastalık-koşuşturma derken uğrayamadım...daha önce sormuştun ama cevaplayamadım...
Yazılarının ve resimlerinin kopyalanmamı için kültürmantarı.blogspot.com arkadaşımı ziyaret edeceksin...Ondan bu konuyla ilgili kodu alıp kopyalayacaksın...kendi blogundaki tasarım sayfasından gadget ekleden html ekleye girip aldığın kodu buraya yapıştıracaksın?Bu kadar...Ama isteyenler ctrl-c ve ctrl-v tuşlarıyla yani kopyala yapıştırla alacaklarını yine alıyorlar...sevgiler....
Unutmadan kupta tiramisuyu hiç denememiştim,harika olmuştur muhakkak ellerine sağlık....

fatosun mutfagından... dedi ki...

enfes görünüm:))