9 Nisan 2009 Perşembe

DOMATESLİ YUMURTALI PATATES

Googleden kahvaltılıklar diye ararkan bu güzel tarifle karşılaştım görüntüsü çok güzeldi,bende hemen yaptım,kendi yaptığım tarifimin resmini çekip sizler için sayfama ekliyorum,inanın çok pratik ve lezzettli bir tarif,denemeye değer. Eşimde çok beğendi. Beraber afiyetle yedik:=)





Malzemeler:

(4 Kişilik)

  • 4-5 adet orta boy patates
  • 2 adet domates
  • 3 yumurta
  • 2-3 diş sarımsak
  • tuz
  • karabiber
  • Patatesleri kızartmak için sıvı yağ

Yapılışı:

  1. Patatesleri soyun, yıkayın ve uzun uzun doğrayın. Çok ince olmasınlar.
  2. Kızgın yağda patatesleri kızartın.
  3. Herhangi bir fırın tepsisine kızartığınız patatesleri alın.
  4. Fırını ısıtmak için 160 dereceye getirin.
  5. Domatesleri bir kaba rendeleyin.
  6. Kaba yumurtaları kırın.
  7. Tuzunu ve karabiberini katıp karıştırın. Siz isterseniz başka baharatlarda ilave edebilirsiniz.
  8. Bu domatesli ve yumurtalı karışımı fırın tepsisindeki patateslerin üzerine dökün.
  9. 160 derece de yumurtalı harç pişene kadar pişirin. Patateslerin üzerinin yanmaması için fırının üst rafına tepsiyi yerleştirmeyin.
  10. Sıcak olarak servis yapın.

Afiyet olsun.

NOT: İKİ KİŞİ OLDUĞUMUZ İÇİN.::.
BEN 2 TANE BÜYÜK PAPATES,1 YUMURTA, VE 1 ADET BÜYÜK DOMATESLE YAPTIM.
SARMISAKTA AYRI BİR LEZZET VERİYOR.



Tarifi Burdan aldım..::.
http://yemekgunlugum.blogs.com/yemek_gunlugum/2005/03/domatesl_yumurt.html#comments

Hiç yorum yok: